Peugeoty 404 w Macedonii - MotoBieda

9 wrz 2020
106 192 wyświetleń

Podczas pobytu w Macedonii nakręciłem film z legendarnym niezawodnym francuskim autem. Oto Peugeot 404. A nawet dwa. Udostępnił je Dean z Macedońskiego Klubu Peugeota 404.
Fanpej: facebook.com/MotoBieda/
Obrazki: instagram.com/motobieda

Komentarze
  • 1:44 - To jest Austin A60 Farina. A w tle za nim Morris Mini Mk1.

    RedStratocaster2003RedStratocaster20032 dni temu
  • Siema🙃👍

    DanielDaniel13 dni temu
  • Przyszłem żeby Peugeotowi nie było smutno. Pozdro dla kumatych.

    Patryk ZPatryk ZMiesiąc temu
  • Niech będzie pochwalony Pan nasz Jezus Chrystus. Jezu, pytanie - czy to że te fury jedna i druga mają założony podtlenek biedy oznacza, że w Macedonii takie auta są wciąż tyrane na co dzień??

    JJ '82JJ '82Miesiąc temu
  • Zajebiste auto.

    Łukasz ŁempickiŁukasz ŁempickiMiesiąc temu
  • Co ta kobita ma na łapie za folię? :D

    ellmann creativeellmann creativeMiesiąc temu
  • Ej fajny on XD

    JankesJankesMiesiąc temu
  • Przyszedłem pocieszyć peugeota i pogratulować wygrania srebnej świecy

    Rafał RalphRafał RalphMiesiąc temu
  • Oglądam 3 raz żeby mu smutno nie było

    dystrybutor dobrych wrażeńdystrybutor dobrych wrażeńMiesiąc temu
  • Jestem tutaj, bo Peugeoty wyjątkowo mi się podobały, a w Srebrnych Świecach wyszło że zniknęły w mroku dziejów. Z dumą dzierżę łopatę, by odkopać ten film. Pzdr.

    Krzysztof MatuszekKrzysztof MatuszekMiesiąc temu
  • Późniejszy model 504 szczególnie w dieslu też nie do zajechania. Przetestuj takiego na kanale

    Jakub BurdykoJakub Burdyko2 miesięcy temu
  • Mój św. pamięci ojciec miał takiego w dieslu. Wszystkich na osiedlu rano budził jak zapalał silnik ;)

    PRYWATNYPRYWATNY3 miesięcy temu
  • Ta "obręcz w starym stylu" to zazwyczaj klakson.

    US CarsUS Cars4 miesięcy temu
  • Pewnie już było ale.. Not found

    Darnok RunoleśnyDarnok Runoleśny4 miesięcy temu
  • Podtlenek biedy musi być jak test robi motoBieda :)

    matu80matu805 miesięcy temu
  • Jeżeli to jest klub miłośników to jak oni traktują auta, których nie są miłośnikami? Są tak zardzewiałe, pobijane i zapuszczone jakby stały na co dzień w oborze. W tym ciemnym plworld.info/show/p4qWgp-sbaneedI/wideo.html kierownica oblepiona taśmą a tapicerka to chyba nie była czyszczona od nowości.

    Norbert MaksymiukNorbert Maksymiuk5 miesięcy temu
  • Już wiem jaki samochód kupić. Peugeot 404. Jeśli wytrzymał 48 lat bez serwisu, to w moje łapki na kierownicy trafi dożywotnio. (do puki nie skasuję BMW z sebixami na pokładzie)

    marcinwieszczykmarcinwieszczyk5 miesięcy temu
  • The steering wheel is upside down!!! Put it right, oh my god every fucking 404 video I see out there is the same, the fucking steering wheel the wrong way up.

    vanpastelvanpastel5 miesięcy temu
  • mam nową Piwnice! ?Jezusie facebook.com/WBcarsGdansk/

    WBcarsWBcars5 miesięcy temu
  • O właśnie, kiedy Trabant 601 ?

    Dawid GrossDawid Gross5 miesięcy temu
  • Może nie jest za szybki ale za to dużo pali.

    grymasek7grymasek75 miesięcy temu
  • SK - przecież to Katowickie blachy

    Maldi007Maldi0075 miesięcy temu
  • Motobieda, a moze masz ochote przetestować ojca 404, czyli peugeot 403, też za granicą (Warszawy)

    Wojciech SpirydowiczWojciech Spirydowicz5 miesięcy temu
  • W Mielcu na parkingu policyjnym stoi taki nieuzywany od lat

    mikkeimikkei5 miesięcy temu
  • Co w nim tak ciiiicho?

    Piotr CegiełkaPiotr Cegiełka5 miesięcy temu
  • Kurwa youtube mi ukrywa twój kanał. O tym filmie dopiero się dowiedziałem 14.09 po tym jak wszedłem na kanał. Zero info na głównej... Co za banany.

    GajuGaju5 miesięcy temu
    • @MotoBieda Tak zrobię. Zapomniałem, że teraz trzeba w tych dzwoneczkach coś pozmieniać xD

      GajuGaju5 miesięcy temu
    • Dodaj sobie powiadomienia

      MotoBiedaMotoBieda5 miesięcy temu
  • Dziwny ten trabant

    Komarzysta91Komarzysta915 miesięcy temu
  • On jeździ na Lepszym Paliwie? Już lubię ten sprzęt :)

    Koleszko1000Koleszko10005 miesięcy temu
  • Ech szkoda że dziś takich samochodów nie robią...

    MagmowyMagmowy5 miesięcy temu
  • Nazwy miejscowości w byłej Jugosławii się odmienia tak, jakby leżały w Polsce, a więc nie "w Skopje", tylko "w Skopju", tak samo będzie z serbskim Kragujewcem - "w Kragujewcu", "z Kragujewca", a nie jakieś wydumki "z Kragujevaca" czy "w Skopje".

    vbusiarzvbusiarz5 miesięcy temu
    • BUAHAHAHHAAAAAA

      AVE LUCIFERUS 666AVE LUCIFERUS 6665 miesięcy temu
  • uwaga nie ma zrzędzenia

    death070death0705 miesięcy temu
  • Pierwsza kontrolka jest od ręcznego hamulca, silnik jest na 5 podporach. Zależnie co było to montowali w liczniku, albo kontrolkę jak na filmie jest też opcja z normalnym wskaźnikiem temperatury cieczy chlodzacej.

    karolm909karolm9095 miesięcy temu
  • Jakoś dziwnie trabanta przypomina

    WALECWALEC5 miesięcy temu
  • W Somali I erytrei to auto bardzo popularne

    Wiktor PolonaisWiktor Polonais5 miesięcy temu
    • ALGIERIA I TUNEZJA TO SAMO

      AVE LUCIFERUS 666AVE LUCIFERUS 6665 miesięcy temu
  • Motobieda z Marsa

    ClaytonMoorawa95ClaytonMoorawa955 miesięcy temu
  • Sam nie wiem czemu ale deska rozdzielcza w tym granatowym podoba mi się najbardziej ze wszystkich samochodów jakie były na tym kanale.

    anakonda997anakonda9975 miesięcy temu
  • Brak zagłówków

    Slowan87Slowan875 miesięcy temu
  • 404 w lpg? Szacun ;-)

    Marcin SchulzMarcin Schulz5 miesięcy temu
  • Motobieda wez jakas TOYOT-ke na test bede wdzieczny...🙂

    Łukasz M.Łukasz M.5 miesięcy temu
    • LEPIEJ TOI TOI

      AVE LUCIFERUS 666AVE LUCIFERUS 6665 miesięcy temu
  • Motoryzacyjny glos w twojej stodole !

    Betonoweniebo#Betonoweniebo#5 miesięcy temu
  • Pracujesz na Urlopie próg 30% został przekroczony

    Bolo QuadroBolo Quadro5 miesięcy temu
  • Uczyłem się jeździć na takim aucie. Silnik miał 1,8. Był bity - przygoda z koniem i furmanką. Skrzynia biegów nie była taka rewelacyjna miała luzy. 1 bieg wchodził dobrze. Problem był z wrzuceniem wstecznego biegu.Zwlaszcza 2 bieg ciężko wchodził. Za to na 3 biegu mozna było jechać od 30 km do 90 km. No a 4 bieg to już była jazda do 160 km. Jak na polskie drogi było to auto długie i szerokie. Posiadało bardzo pojemny bagażnik. Mozna było wsadzić dwa składaki, stolik turystyczny i krzesła. Zaskakująco zwrotne auto, miało wąski promień skrętu.

    Tomasz DanowskyTomasz Danowsky5 miesięcy temu
    • W KTORYM ROKU?

      AVE LUCIFERUS 666AVE LUCIFERUS 6665 miesięcy temu
  • 13:19 hmmm ten widok w oddali Abdul zaciera ręce (zrozumiesz jak obczaisz datę)

    Z.R.B.Z.R.B.5 miesięcy temu
  • Ciśnięcię po mercedesie klasyka!

    Janusz Święch - Azja z PasjąJanusz Święch - Azja z Pasją5 miesięcy temu
    • Obowiązkowo

      Łukasz GazdaŁukasz Gazda5 miesięcy temu
  • Te fotele są takie zajebiste jak i ty 😊

    Dar PawDar Paw5 miesięcy temu
  • Kurwa choć raz nie pierdolił o Mubi XD

    KamilKamil5 miesięcy temu
    • Bo był na urlopie :D

      Vokial PeteelVokial Peteel5 miesięcy temu
  • Gdybyś nie powiedział ze to macedonia to pomyślałbym ze to olsztyn

    PiotrasPiotras5 miesięcy temu
  • Noo nieee ktoś włamał się na kanał MotoBiedy i wstawił swój odcinek. My widzowie nie chcemy podróbek tylko oryginał. Ja rozumiem że auto spoko ale gdzie jad, bluzgi, wyzwiska, śmieszne porównania i odniesienia, pogarda w głosie a do tego za dużo języka parlamentarnego a za mało przekleństw, nawet 1 beknięcia nie było :( Motobieda jak to obejrzy to się załamie bo odcinek bez soczystego hejtu (patrz odcinek o matizie) to jak polonez bez silnika i kół.

    Damian CuchDamian Cuch5 miesięcy temu
  • Zrób test Renalut R2087

    Olek DenisukOlek Denisuk5 miesięcy temu
  • Ciekaw jestem czy samochody radzieckie z tego samego segmentu i lat były od nich wytrzymalsze czy nie?

    MuszkinsonMuszkinson5 miesięcy temu
  • Widziałem je na żywo- w sensie 404ki 😉, w ciul tego jest też w CRO

    Ki Soo YeungKi Soo Yeung5 miesięcy temu
  • Przestań pan tak bluźnić bo to obrzydliwe jest.

    Mariusz ŚmigielskiMariusz Śmigielski5 miesięcy temu
  • "wielbłądem pustyni" był model P 504 z charakterystycznym garbem na klapie bagażnika, w Algierii jest ich kilkakrotnie więcej niż P 404

    Adam KolochAdam Koloch5 miesięcy temu
  • A gdzie mój ulubiony punkt programu - reklama mubi?

    Wyku90Wyku905 miesięcy temu
  • Podobny styl jazdy w Kanadzie ;) Tylko ze tutaj ten Peugeot nie wytrzymal by 15 lat. 405 tu spzedawano, rdzewialy gozej niz Hyundaie z 80tych lat.

    The KombinatorThe Kombinator5 miesięcy temu
  • jak sie go chce spuscic to sie go ciagnie hahahahaha

    Mario wMario w5 miesięcy temu
  • W Tunezji leprze wynalazki

    wins winswins wins5 miesięcy temu
  • A laski stoją i czekają, kiedy to w końcu skończysz kręcić. :)

    cezzarcezzar5 miesięcy temu
  • przeca to jest kurwa Trampek.... Motobieda był już trampek??

    Marek MostowiakMarek Mostowiak5 miesięcy temu
  • Skaj = cygańska skóra !

    CZARTCZART5 miesięcy temu
  • skóra ze sztucznej świni🤭

    Squadra916Squadra9165 miesięcy temu
  • A w drugim tez byly dwie dzwignie ssania?

    PR_79PR_795 miesięcy temu
  • Super furka

    STEEL WSTEEL W5 miesięcy temu
  • Tak przy okazji jakby ktoś chciał sobie przeczytać o mnie i o moim celu : pomagam.pl/a8ha6rg3?Facebook&fbclid=IwAR2vzHFRVfoasH65lrIpoOB2g7sZR9oQkw4Pka8CNVz9KcP3gBcA8QydjZs

    Jakub CzernyJakub Czerny5 miesięcy temu
  • Fajny materiał ,a fury z klimatem ,pozdro

    Mariusz WeisMariusz Weis5 miesięcy temu
  • A one nie mają wycieraczek na przedniej szybie?

    siwydanielsiwydaniel5 miesięcy temu
  • fajne mają wycieraczki! fajnie, że tam wróciłeś, czekamy na relację - mam nadzieję, że obszerniejszą niż wyprawa polonezem!

    Tiny BartTiny Bart5 miesięcy temu
  • panie złote lata peugota to był 505 kurłłłłła

    WilkcheisarWilkcheisar5 miesięcy temu
  • Kultura słowna poniżej krytyki

    Arkus BormanArkus Borman5 miesięcy temu
  • Bardzo dobry odcinek

    Łukasz KawkaŁukasz Kawka5 miesięcy temu
  • Zachwyca się, achy ochy, zakochał się czy coś? Ale odcinek o dziwo da się oglądać. Przydałby się tylko test w jakiś bardziej zakorkowanych realiach.

    Mark Dmowski YoutuberMark Dmowski Youtuber5 miesięcy temu
    • JAK NA CO DZIEN JEZDZI PRLOWSKI GOWNEM, TO TAKIE CACKO Z ZACHODNIOEUROPEJSKIEJ POTEGI, JAK FRANCJA, MUSI DAWAC SPORO RADOWSI

      AVE LUCIFERUS 666AVE LUCIFERUS 6665 miesięcy temu
  • Bieda jak zwykłe przyłożył sie do odcinak tylko a 21,37% :v

    GrauperGrauper5 miesięcy temu
  • 4:36 Skóra ze sztucznej świni ? :D

    Alone RiderAlone Rider5 miesięcy temu
  • Miałem 404 od 1969 do 1980. Jedyne co to w tylnym moście przekładka ślimacznicy na drugą stronę. Wymiana oleju a wtedy dostać orginalny olej do dyfra to sztuka. Poza tym tylko obsługa wg instrukcji i jazda. I jeszcze - w komorze silnika tyle miejsca, że można było zatańczyć "kankana"

    Andrzej FigielAndrzej Figiel5 miesięcy temu
    • @AVE LUCIFERUS 666 Zakupiony za franki ( mam rodzinę we Francji) i przemycony jako darowizna.

      Andrzej FigielAndrzej Figiel5 miesięcy temu
    • ROZUMIEM, ZE KUPIONY ZA $, ALE JAK TO WYGLADALO W PRAKTYCE? KUPNO AUTA W GLEBOKIM PRL ZA GOMULKI? W MOTOZBYCIE CZY SPROWADZANE INDYWIDUALNIE?

      AVE LUCIFERUS 666AVE LUCIFERUS 6665 miesięcy temu
  • Fiat Barchetta super wóz, mialem pare lat temu :D

    mctrial17mctrial175 miesięcy temu
  • Ahh 1Gen LPGT!

    Michał JohnyMichał Johny5 miesięcy temu
    • Na twz. śrubie :P.

      JJ '82JJ '82Miesiąc temu
  • 4:40, nie wiedziałem, że ze sztucznej świni można zrobić skórę XD

    Adi666Adi6665 miesięcy temu
  • Na Bałkanach widzę znaki to wskazówki. A Peugot... 404: usterek nie znaleziono.

    CortezCortez5 miesięcy temu
  • Śliczne auto i sam chętnie bym się takim przejechał...jeszcze te biegi w kierownicy...poprostu bajeczka zawsze ten model bardzo mi się podobał

    Grzegorz WysockiGrzegorz Wysocki5 miesięcy temu
  • i ten wyskalowany do 180 km/h budzik :D I na co to komu?

    Konrad AdamczykKonrad Adamczyk5 miesięcy temu
    • Unifikacja produkcji. Z tego samego powodu mam w Transicie z 1997 licznik do 200 km/h.

      JJ '82JJ '82Miesiąc temu
  • LPG w takim dziadku :D

    Sosen9Sosen95 miesięcy temu
    • @vbusiarz I to jest niezwykłe, że dla nas antyk a dla nich mocno eksploatowane auto, w które ciągle warto zainwestować instalację LPG.

      Sosen9Sosen95 miesięcy temu
    • W całej ex-Jugosławii przeróbki na LPG są bardzo popularne. Kogo tam by było stać na samochód jakby nie LPG?

      vbusiarzvbusiarz5 miesięcy temu
  • Taaa dojechał do Skopie pewnie jeszcze polonezem. Nie ze mną te numery MotoMiseria, każdy wie, że rejestracja SK to Katowice xD

    Piotr PająkPiotr Pająk5 miesięcy temu
  • Kierownica w prawo uniemożliwia zimny łokieć 😕

    antyrydzokaczkaantyrydzokaczka5 miesięcy temu
  • Zajebisty samochód. Pozdrawiam 😈

    Marcin KMarcin K5 miesięcy temu
  • W Polo z 2013r mojej żony tez kurwa nie ma wskaznika temperatury cieczy chłodzącej jak w tym Peugeocie. WTF.

    PetrolheadPetrolhead5 miesięcy temu
  • Co lata po sklepie ???

    kuba klawskikuba klawski5 miesięcy temu
  • 1 raz Bieda się zachwyca... aż miło posłuchać.

    Krzysztof JablonskiKrzysztof Jablonski5 miesięcy temu
  • otwieranie schowka od sie :) dla mnie bomba . Pasażer musi się trochę postarać

    JacekJacek5 miesięcy temu
  • I jeżdżą na LPG !!!

    solaris362solaris3625 miesięcy temu
  • "Lata jak, kurwa, żyd po sklepie" 😁😂😂😂 dobre👍

    Tomasz ByczekTomasz Byczek5 miesięcy temu
  • Jakie peugeoty ? Nie znalazłem ich

    fila1445fila14455 miesięcy temu
  • Kto by pomyślał. Peugeot = solidność i trwałość.

    TheBarth79TheBarth795 miesięcy temu
    • FRANCUSKA POTEGA, NIE TO CO POLSKA TANDETA I BYLEJAKOSC

      AVE LUCIFERUS 666AVE LUCIFERUS 6665 miesięcy temu
  • Tak się jeździ w Macedonii? Tak się jeździ w Irlandii!!

    Michal KuriataMichal Kuriata5 miesięcy temu
  • Pani bieda wydziarała sobie na lewym przedramieniu 404?

    MrDylu29MrDylu295 miesięcy temu
  • dużo różnych wersji jest w Tunezji

    jpg55555jpg555555 miesięcy temu
  • 6:01 majta się jakby zaraz miało odpaść 😅 6:11 ale, że co z tym żydem? Lata po pustym sklepie to go zostaw! 🤣 6:22 upierdolona ręka Grubego Dżizasa 😎

    kubaslonkakubaslonka5 miesięcy temu
  • Motobieda. Ten co po JDM jezdzi.

    Jarek NowakJarek Nowak5 miesięcy temu
  • Byłem kiedyś w Skopje, rozjebało mnie ze stolica kraju moze wyglądać jak Marki tudzież Pruszków xD Ale montaż chujowy, dla takich detali tu jestem

    Kunegunda GoRylKunegunda GoRyl5 miesięcy temu
  • Ogarnij się człowieku, to było na 20 procent i nie wal w uja, że było na więcej. Następnym razem ma myć no na 30% jak zawsze. Ty ściemniaczu XDDDD

    TADEXTADEX5 miesięcy temu
  • Fura Eryka ze Sztosu

    Bober NoraBober Nora5 miesięcy temu
PLworld